Van de stad naar het platteland. Dat klinkt als ‘ik vertrek’ en daar lijkt het ook wel een beetje op;-) Maar dan ik eigen land.
Na een heel leven in de Randstad hebben wij, Martijn en Manuela, in 2024 het roer omgegooid. Met als doel zoveel mogelijk te genieten van de natuur, alle ruimte te hebben voor moestuinen en dieren en daarmee zoveel mogelijk leren om zelfvoorzienend, duurzaam en biologisch te leven.
Wij vinden het fantastisch om lekker te koken en gasten te mogen ontvangen.
Met onze jarenlange ervaring als manager en daarmee als gebruiker van inspirerende locaties willen wij dat nu graag omzetten naar het aanbieden van een locatie inclusief alle mogelijkheden om sterke teams te bouwen.
Met het pand Haarstaete denken wij een fijne plek aan te kunnen bieden voor een ieder die in rust en privacy wil praten, vergaderen en nadenken. Vanuit die gedachte zijn er nog vele plannen om de diverse ruimtes en het pand zelf te verbeteren en de inrichting nog mooier te maken.